Η μέθοδος της εξωτερικής θερμομόνωσης αποτελεί την αποτελεσματικότερη λύση για να μειώσουμε τις απώλειες θερμοκρασίας από το εσωτερικό του σπιτιού μας και να προστατέψουμε τον φέροντα οργανισμό από τις ακραίες καιρικές συνθήκες. Η εξωτερική θερμομόνωση η αλλιώς θερμοπρόσοψη μπορεί να μειώσει τις θερμικές απώλειες πάνω από 50%, διατηρεί σταθερή την εσωτερική θερμοκρασία του σπιτιού για περισσότερο χρόνο και αυξάνει την διαφορά της εσωτερική με την εξωτερική θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Η θερμομονωτική απόδοση των συστημάτων εξωτερικής θερμομόνωσης εξαρτάται κατά κύριο λόγο από το πάχος της διογκωμένης πολυστερίνης (φελιζόλ) που θα χρησιμοποιήσουμε αλλά και την ποιότητα της εγκατάστασης. Όσο μεγαλύτερο πάχος φελιζόλ τόσο καλύτερη θερμομονωτική απόδοση θα έχουμε από το σύστημα θερμοπρόσοψης. Στην Ελλάδα τα συστήματα εξωτερική θερμομόνωσης χρησιμοποιούνται μόλις τα τελευταία χρόνια ως η αποτελεσματικότερη λύση θερμομόνωσης και στεγανοποίησης, αντίθετα στο εξωτερικό τα συστήματα θερμοπρόσοψης χρησιμοποιούνται εδώ και αρκετές δεκαετίες.
Έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενα άρθρα όσον αφορά την προώθηση της ιστοσελίδας σας με διάφορους διαδεδομένους και εύκολους online τρόπους, όπως είναι -για παράδειγμα- το article…
Είναι πλέον δεδομένο ότι τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, καθώς τα τελευταία χρόνια αφενός ασχολείται συνεχώς περισσότερος κόσμος…
Αν μόλις αποκτήσατε μια ιστοσελίδα και επιθυμείτε να την προωθήσετε χωρίς να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ, οι παρακάτω συμβουλές πιθανόν να σας φανούν χρήσιμες. Αυτό που πρέπει να…
Επιχειρώντας να μειώσει το spamming και την προσπάθεια κακόβουλου reverse engineering, η Google προχώρησε σε μια τροποποίηση του αλγορίθμου της που είναι γνωστή ως Google Penguin.…
Η συγγραφή και αναδημοσίευση άρθρων (article marketing) είναι μια από τις πιο επιτυχημένες τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων και τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιείται πολύ συχνά από…
Αν έχετε σκοπό μια επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία, δεν αρκεί μόνο μια όμορφη και εύχρηστη ιστοσελίδα ή ένα καλό προϊόν, αλλά ένας από τους σημαντικούς τομείς -αν όχι ο…